Powered by Blogger.

March 2013

March 2013
Envelop card

I was featured challenges sept/2013

I was featured challenges sept/2013
Birthday card and Tag

Thursday, September 19, 2013

Happy Birthday

Goeden avond allemaal

Na problemen te hebben met mijn computer en druk druk met van alles en nog wat wil ik weer vaker wat posten op mijn blog. Afgelopen weekend was het slecht weer dus ben ik samen met mijn zuster bij haar thuis gaan knutselen en heb ik gebruik gemaakt van haar nieuwe stansen wat ze had gekocht bij de beurs in Den Bosch en heb ik voor het eerst met de copics zitten werken wel wennen maar ik blijf toch maar bij mijn derwent kleur potloden we hebben allebei de zelfde magnolia afbeelding gebruikt,  maar ik heb mijn kaart in groene kleuren gehouden.


Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij

Prettige avond nog 
EL

3 comments:

  1. such a lovely card!!!love the shape and all the beautiful embellishments!!Thanks for playing with us at get creative!!!

    ReplyDelete
  2. so so sweet card and the brighr colors are amazing! Thank you for joining us at GC

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie kaart!! erg mooi met de groene tinten, bedankt voor het meespelen met Get creative. Channa

    ReplyDelete